مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:002021-12-29سياسي

 بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت یوم الله 9 دی


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای به شرح زیر ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی ، آحاد مردم با بصیرت و ولایتمدار استان را به حضور معنا دار در آیین بزرگداشت این روز تاریخی دعوت کرد.

- ایسنا/ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای به شرح زیر ضمن گرامیداشت یوم الله 9 دی ، آحاد مردم با بصیرت و ولایتمدار استان را به حضور معنا دار در آیین بزرگداشت این روز تاریخی دعوت کرد.

یوم الله ماندگار نهم دی ماه ( روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت ) ، روز نمایش معجزه الهی و تجلّی وحدت ملّت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایت مداری است که با دست قدرت الهی و عینیّت بخشیدن به تکلیف گرایی و عمل به هنگام برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسی امّت، حماسه ای بی بدیل خلق و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی عظیم و باشکوه ، فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی را درهم پیچید.

مردم همیشه بیدار و شجاع ایران اسلامی از دخالت های زیاده خواهانه استکبار جهانی، جولان رسانه های دروغ پرداز غربی، اغتشاشات و ناامنی ایجادشده از سوی فتنه گران و اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در سال 88 ، هوشمندانه در صحنه حاضر شدند و حماسه دشمن شکن و ماندگار یوم الله نهم دی را خلق کردند و برای همیشه طومار سیاه و ننگین یزیدیان ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت یوم الله 9 دی

 بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گرامیداشت یوم الله 9 دی